Special costume for Yumia in collaboration with Asbel from "Tales of Graces f Remastered"
A collaboration costume of Asbel's outfit from "Tales of Graces f Remastered"! Adds a collaboration costume for Yumia. Note: This content will be displayed in English for some languages. Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. Please check the official "Atelier Yumia" site for details.