SOULCALIBUR VI - DLC6: Cassandra
Purchasing this add-on unlocks Cassandra as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as an exclusive story for Cassandra in Soul Chronicle. For the first time since SOULCALIBUR IV, the "Warring Maiden" Cassandra joins the fray! Overpower opponents with her dynamic shield attacks and ultra-powerful "Full Force" technique! DLC Content: - Cassandra as a playable character - Additional story of Cassandra in "STORY: Soul Chronicle" - Additional items for use in Character Creation (5 total) - Additional weapons (8 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (2 total) * The "Warring Maiden" Cassandra returns to the series as the fourth playable DLC character!