Sneaking Suit (The Boss)
White Sneaking Suit that The Boss wore during Operation Snake Eater. In addition to the noise-dampening soles that eliminate the sound of footsteps, this suit features a high-strength aramid weave that offers superb damage resistance. *For female staff only. *In FOB missions, this uniform prevents your body heat being detected by NVG-equipped enemies.