Sir Whoopass: Whoop and Chill - The Fluff Awakens
Sir Whoopass has always delivered legendary whoopings. But now, he's bringing backup. Meet Chill Dude and his wonderfully weird crew: nine ridiculous, battle-ready friends with absolutely questionable motives and wildly unique fashion choices. Whether you're into fanny packs, reverse mermaids, or eco-warrior soul absorption, this skin pack has a look for every kind of chaotic hero. Perfect for online co-op shenanigans or just strutting through the world like you own it. The pack contains the following: * Reverse Mermaid * The Pebble * Susan * Kevin * Veronica * Jakob * Just a Sir * Chill Dudette * Chill Dude * Sir Sauté * Disclaimer: Only some developers were harmed during production of this DLC.