Sir Jimmy Lionheart - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Jimmy and the LUX-5000" content. You MUST own the Jimmy and the LUX-5000 content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Jimmy and the LUX-5000 in Awesomenauts Assemble!