RoboCop: Rogue City - Unfinished Business - Prime Directives Pack
The "Prime Directives" pack includes a frosted armour skin for RoboCop, an alternative police uniform for Murphy, and a scarlet version of the all-new OCP weapon: the Cryo Cannon.