Renegade Command - Awesomenauts Assemble! Announcer
This content will unlock a new Announcer for use in Awesomenauts Assemble! The Renegade Command Announcer can be activated from the character select menu or the in-game menu. Activating this Announcer will replace the default announcements made during regular gameplay with a whole new set.