Ravenswatch - Fairytales Skin Pack
Once upon a time, before the corruption of the Nightmare, there were heroes of tales and legends. Wear their flamboyant costumes that hark back to a happier time. Includes an exclusive skin for Scarlet, Beowulf, Snow Queen and Pied Piper. Available from the hero selection menu.