Raccoon Saloon
Raccoon Saloon is a cute-but-chaotic indie game about serving beverages to charming critters, completing challenges, earning dollars and customizing your very own saloon! Play solo or in local couch co-op for 2-4 players. ~ Choose your favorite critter - we have raccoons, capybaras, kangaroos and more! ~ Serve beverages against the clock to earn dollars and tips. ~ Use your hard-earned dollars to customize your saloon, including wallpaper, layouts and more. ~ Complete challenges for a permanent boost and become the ultimate saloon boss. ~ Play solo or with 2-4 friends in local couch co-op! Raccoon Saloon is proudly brewed-up and served by Theo Clarke and Chloe Page.