Outcast - Second Contact Golden Weapons Pack
Save the world with style thanks to the Golden Weapons Pack! This DLC contains a new skin for the 6 guns available in the game. - Stand out from the crowd with the classic Standard Issue Sidearm Gun, now in gold. - Still just as lethal, the 24-carat Tracer Gun will leave a trail of devastation behind you. - Send your enemies to the world of permanent sleep with the golden Dart Gun. - Make sure the Talans respect your personal space with this glittering gold Perforator Gun. - A golden Boomer Gun is your solution to most situations. - Set the world on fire with this luxurious version of the Flame-Thrower.