Once Upon A KATAMARI - Katamari Damacy Series Songs: Side B
Includes: - 34 additional BGM tracks. Na-na-na along to all your favorite music from Katamari Forever, Beautiful Katamari, and Touch My Katamari! - 8 costume pieces from previous Katamari series titles. *Additional BGM available after completing certain missions.