Nobody Saves the World - Frozen Hearth
In a forgotten region deep underground, warriors compete for riches and glory. Only a master of forms and customization can earn the ultimate rewards for themselves. Do you have what it takes?? Meet new friends and rivals as you compete in The Tempering, a series of puzzles and challenges that will push your skills and creativity to their limit. Unlock the new Mechanic and Killer Bee forms. Use their powerful abilities to earn the ultimate glory and help save the world!