Nice Day For Fishing - Legendary DLC
Ah, hello Adventurer! We noticed your equipment could do with an upgrade. Fulfil your destiny with the Legendary DLC. Explore the waters of Azerim and find special Legendary chests to equip the armour of your people and fish in epic style. 12 items, made from the finest Erangel steel and Sanhok leather can be found. Legendary DLC includes: - Legendary Rod - Legendary Hat - Legendary Ring - Legendary Necklace - 4 sails to customize Baelin's boat - "Overpriced Cosmetic Item" Rod - Ring of Dormor - "Company Property" Necklace - Tinfoil Hat (Endorsed by Greg, the Garlic Farmer).