"Newbie Maid" Costume for Isla
An academy-themed costume for Isla. Adds the "Newbie Maid" costume for Isla. Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.