NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
The latest opus in the acclaimed STORM series is taking you on a colourful and breathtaking ride. Take advantage of the totally revamped battle system and prepare to dive into the most epic fights you’ve ever seen in the NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM series! In NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4, a broad set of Ninja Skills will be yours to use against the fiercest foes you’ll ever encounter. Massive attacks in the form of “Ultimate Jutsus”, energetic evolutions with the “Awakening”, the inimitable shurikens & kunais and a unique playstyle for each ninja! Prepare for most awaited STORM game ever created!