Mystery Island: Hidden Objects
Dive into a Hidden Objects quest and unravel the enigma of the Phaistos disc! The Phaistos disc is one of history's most intriguing mysteries, a sensational artefact unearthed over a century ago during excavations on the Greek island of Crete. What crucial information lies concealed upon it, necessitating encryption or an enigmatic script? Could it be the language of the long-lost civilization of Atlantis or a message from extraterrestrial beings? In this game, you embark on an exciting journey around the stunning island of Crete, working to avert a catastrophe following a failed experiment. The island promises incredible adventures as you join forces with the game's characters to ultimately unveil the secrets held by the Phaistos disc. - Explore more than 40 captivating 360° panoramic scenes. - Experience extraordinary 3D effects and vibrant animations. - Engage with a serial narrative structure, an enthralling tale filled with unforeseen twists. - Encounter vibrant, unforgettable characters. - Assemble collections of artifacts. - Roam the picturesque landscapes of Crete, discovering its most beautiful corners. - Let the enchanting music submerge you in the mystical ambiance of the game. So, pack your bags and join us on a journey through the Crete. Download the game now and experience the thrill of hidden object games like never before!