Montezuma's Revenge - The 40th Anniversary Edition
Experience a timeless classic adventure now fully evolved and complete for the first time! The 1983 classic multi-room platformer Montezuma’s Revenge returns in 2.5D glory, and now Pedro’s adventure is bigger than ever with 100 tricky rooms to explore! For its 40th anniversary, what was once an unfinished game is now resurrected to match the full vision of creator Robert Jaeger. This time you can choose between male and female explorers, Pedro or his sister Rosita, to delve deep into the dangerous ruins and hunt for treasures untold! Montezuma’s Revenge: The 40th Anniversary Edition is remade from the ground up with vibrant 3D visuals while preserving the 1983 original’s 2D gameplay style. Run, jump and climb your way through tricky chambers to collect valuable artifacts, avoid perilous traps and fiendish enemies, find keys to progress and survive a final showdown to escape with your riches… and your life!