MechWarrior 5: Mercenaries - Call to Arms
Join up with the Independent People of Skye to capture the Lyran Commonwealth's newest BattleMech, the Hatchetman, in a 5 mission questline. Call to Arms adds the Hatchetman chassis, along with 23 new melee-weapon focused 'Mech variants, 5 new melee weapon-focused Hero 'Mechs, 9 new melee weapons, and the new animated Stormsurge skin. Explore the new Scrapyard, Rubellite, and Hoodoo Desert biomes, available throughout Campaign and Career modes, and Instant Action. Explore the new Scrapyard, Rubellite, and Hoodoo Desert biomes, available throughout Campaign and Career modes, and Instant Action.