Match 3D - Matching Puzzle Game - PC & XBOX
Match 3D is #1 pair matching game an AMAZING and extremely new and different matching pairs game concept! 🔍 Find all the matching pair and clear them all. ✔️ Sharpen your senses, refresh, power up your 🧠 brain and increase your memory speed since it offer tons of cute and diversified combinations, search carefully and find the matching pairs in a mountain of objects. 👍 No advertising, No collection of personal data, No in-app purchases and no Internet required, Just Pure Puzzles Fun!