Little Nightmares III - Secrets of The Spiral - Expansion Pass
Delve deeper into the eerie lands of The Spiral with the Expansion Pass. Secrets of The Spiral gives you access to 2 additional chapters and the Ferryman Costumes Set, exclusive to the Expansion Pass. 2 ADDITIONAL CHAPTERS: While not essential to the main story, these additional tales enrich the experience and let you uncover hidden secrets, new perspectives, and unexpected horrors. FERRYMAN COSTUMES SET (exclusive to the Expansion Pass): A mysterious figure familiar to all children in The Nowhere. This costume is available in a set of two, suited for both characters Low and Alone. "Little Nightmares III - The Backstage" can also be purchased separately, please be careful of duplicate purchases.