Knights of Braveland: Hero Pack
This add-on gives you a chance to slay the villains with their own weapons. Defeat the bosses to unlock their signature equipment. In addition, two new heroes will join your cause. New Heroes A good-natured blacksmith and an enlightened apprentice of a high-land monastery will join the team of the Heroes' Guild. The first is excellent with clubs and hammers, while the second is skilled with a spear. Boss Items Ten Boss Equipment Items Defeating bosses allows you to get their weapons or equipment in subsequent runs. Ever dreamed of fighting with Barry the Axe's cleaver or Black Hood's three-shot crossbow? Now you have that opportunity! Thank you from the bottom of our hearts for your support - we really appreciate it! Original Knights of Braveland game required.