Jewel Match Atlantis Solitaire Collector's Edition
Explore the amazing underwater world of Atlantis! Immerse yourself in the enchanting depths of the mystical underwater realm of Atlantis Solitaire! Delve into numerous intricate underwater levels and build stunning aquatic landscapes. Tackle the latest Supersize, Challenge, and Match-2 levels as you unlock a multitude of new solitaire variations. Discover exclusive fish to bring the seascapes alive and enhance their splendor. Navigate through numerous quests to gather emeralds, employing game-altering power-ups across four different game modes: Normal, Hard, Relaxed, and Timed. Regardless of your preferred play style, prepare to be enthralled by a soothing soundtrack, mesmerizing visuals, and captivating gameplay. - More than 1000 levels! - 6 classical Solitaire games such as Klondike, Spider or Freecell. - 18 additional Solitaire variants such as Pacifico and Centuria. - 120 replayable bonus Mahjong levels! - 10 magnificent undersea palaces to build. - Play 4 different game modes: Normal, Hard, Relaxed and Timed. - Play supersize, challenge, sliding and match-2 bonus level. - Solve quests. - Choose between multiple card decks.