Ichiban Special Outfit
Add-on for Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii that allows you to change into two of Ichiban Kasuga's iconic outfits. ■ ICHIBAN SPECIAL OUTFIT SET - Special Outfit: Ichiban Kasuga (Like a Dragon: Infinite Wealth) - Special Outfit: Ichiban Kasuga (Yakuza: Like a Dragon) *The “Ichiban Special Outfit Set” will be available after the ability to change outfits is unlocked in Chapter 2 of the main game. *The contents of the "Ichiban Special Outfit Set" will not be counted toward in-game achievements.