Horror Adventure : Zombie Edition (Demo)
Horror Adventure : Zombie Edition is a zombie shooter set in a post-apocalyptic world. There has been an outbreak of a mysterious virus killing people and transforming them into zombies. There are a few survivors left. As one of the few people left on this planet, experience what it’s like to live in the city of the undead. Fight the dead, save other people, hunt in the world and find ways to survive. Kill the virus infected people and protect your family.. Features: ⦁ Single Player Story: A full fledged narrative campaign to give you a taste of what it’s like in a post-apocalyptic world. ⦁ Ultimate Horror experience for players throughout the game. ⦁ Weapons system: Support for more than 10+ unlockable weapons throughout the story. Get Ready for Extreme Horror Adventure ahead. Note : Demo version give access to training area and chapter 1. To Experience full game play with all the chapters Buy Full Version.