Hoonigan Pack
Kick-start your DiRT Showdown career with the Hoonigan Pack! Grab a vehicle upgrade boost, extra cash to buy a vehicle and get an XP multiplier to earn Fanbase faster for the first 10 levels online. You’ll also receive Monster Energy liveries for the Kohler D350, Duke Coupe and Ford Fiesta Gymkhana 3 and Hoonigan liveries for the Holbrook Growler, Logan Vulture and Mitsubishi Lancer Evo X JUN.