Groaky Must Jump (Xbox Series X S)
A frog that must climb a vertical cave until they find the mystic lily. This flower does not have powers, but it's extremely rare and the only place it grows is at the top of this very long cave. Getting this flower is a proof of ones ability and is the biggest achievement a frog can get. Will Groaky prove they are a frog amongst frogs? Groaky must Jump is a precision platformer where you must execute jumps with the correct amount of force and impulse to keep on climbing the vertical cave. Hitting walls can make you bounce, but that can be used to your advanted to reach platforms you normally couldn't reach otherwise. The goal is to reach the flower at the top of the cave and the only thing that can help you is activating lilypads, so they can save your position in the cave as well as a checkpoint you can teleport to when things don't go your way. But beware! Touching a new lilypad will undo the last lilypad touched, so watch out when you fall!