Gnariachi - Awesomenauts Assemble! Skin
This content will unlock a skin for Gnaw in Awesomenauts Assemble! If you have not unlocked this character yet, purchasing this skin will automatically unlock it. The Gnariachi skin comes with a unique character theme, killing spree theme, a unique voiceover, and special in-game audio effects for the character and his weedlings.