Genshin Impact: 300 Chronal Nexus
In Genshin Impact, purchase this item to obtain Chronal Nexus ×300, and receive bonus Chronal Nexus ×30. You can use "Chronal Nexus" in the in-game shop to purchase certain outfits, or exchange them for the item "Arcane Keystone" to obtain rare outfits with a certain probability through the "Wishes" system.