FS22: Fendt 900 Vario Black Beauty (PC)
Strong, black, and beautiful: Get the Fendt 900 Vario Black Beauty for Farming Simulator 22, and award your farm with some dark elegance when you roam the roads and fields. With up to 415 units of horsepower for the top configuration, and the striking design of the Fendt Vario series, you’ll be ready for more - whatever your farming operation requires.