Forza Horizon 3 Rockstar Energy Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2015 BMW i8, 2016 Bentley Bentayga, 2014 Ford #11 Rockstar Energy F-150 Trophy Truck, 1972 Ford Falcon XA GT-HO, 1987 Nissan Skyline GTS-R (R31), 2015 Radical RXC Turbo, and 2015 Volvo V60 Polestar. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Horizon 3 Car Pass.