FEB - Brazilian Elite Force
After an alien arives in Brazil, the brazilian army created the FEB - Brazilian Elite Force, a high tech agency with only the best of the bests. Choose one of three agents: Samanta, Zolrys and Silva, and save Brazil from an alien invasion in this 2D platform/shooter game.