Europa Universalis IV: Dharma Content Pack
Add more color to your Indian empire with the Europa Universalis IV: Dharma Content Pack. New art and music pull you deeper into the history of this rich and diverse land. March your splendid armies and war elephants across the rivers, mountains and jungles of the subcontinent. The Dharma content pack includes: Hindu Army Units: New army models for Gondwana, Melwar, Nepal, Orissa and South Indian Minor Nations (Kochin, Malabar, Venad) Indian Muslim Army Units: New army models for Bahmanis, Gujarat, Jaunpur, Malwa and the Mughal Empire. Elephant Cavalry: Unique elephant cavalry models for Gondwana, Orissa and South India. (A generic elephant model is included with the Dharma expansion). New Portraits: 42 new advisor portraits for Indian nations and cultures. New Music: Over ten minutes of new and original music, inspired by the sounds and music traditions of India.