Techland Action & adventureRole playing
Bring law and order back to The City, and make sure everyone follows the rules with the Authority pack, coming in three parts to download as free DLCs. Collect all of them to get a full outfit and a unique hammer. The second part contains: - Intimidating Gauntlets—These gauntlets won't restore law and order with just a snap, but they'll definitely make it easier. - Intimidating Windbreaker—Break down the rule breakers with this windbreaker. - Intimidating Leather Guards—Use these leather guards to help you keep the peace.