DRAGON BALL Z: KAKAROT - DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1
Experience the world of Dragon Ball DAIMA, a brand-new Dragon Ball anime series! Set off on a thrilling adventure filled with action and danger with Glorio, the Supreme Kai and Panzy and rescue the kidnapped Dende and reclaim Goku's original form. Explore the Third Demon World, a place where floating islands and mysterious Sky Seed plants are scattered throughout, and play to your heart's content! This DLC includes: - New Scenario - New Super Attacks - New Soul Emblems - Plus more! DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part1 can be accessed even before clearing the Main Story. *This DLC is also in the DAIMA: Adventure through The Demon Realm Pack, and other bundles. Be careful of duplicate purchases.