DOA5LR Gust Mashup Swimwear Set
This is a set of Gust collaboration swimwear for the characters of DOA5LR. This set includes 17 costumes for 17 characters. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You need to own the relative character to use this content.