DOA5LR Costume Catalog LR27
This free download is required in order to use the Samurai Warriors Mashup Costumes for Dead or Alive 5 Last Round. Content included: Samurai Warriors Mashup Costumes *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.