DIY Fashion Star: Glow Up!
With this DLC you will unlock: - 2 different hairstyles with beautiful braids - face-painting tab with 10 different colorful designs ranging from butterflies and stars to lovely flowers Dye your new magical hair and paint your face using the new feature!