Discounty Demo
Manage your own supermarket, explore the tight-knit community of Blomkest, build friendships or make enemies as you uncover the town's secrets in this cozy management sim RPG! Step into the quirky harbour town of Blomkest, where your aunt has entrusted you with managing its only supermarket. Design and organise your shop, manage stock levels, work the checkout, and strike trade deals. Build relationships with the charming locals, and grow your business empire while navigating community dynamics. Use every tool at your disposal to expand your business, but be mindful: rapid growth might ruffle a few feathers in this tight-knit community. Will you pursue endless profits, or find a way to benefit everyone in Blomkest?