Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani (Windows)
Through hail and blood and fire, and wall of barbs and clashing steel. Through mosh pit or horde and rain-soaked streets with not one taxi in sight, we follow yae, Queen Dani! Customize your slayers with our premium character packs, which includes a unique costume and weapon from the HELL-A Catwalk Collection. Gaelic Queen Dani includes: - Thoroughly Modern Medb skin for Dani - The Brainzzz-Biter - this weapon can be used by any of the 6 slayers Gaelic Queen Dani is included in the Expansion Pass.