City Transport Simulator: StadtRegioTram
Introduced in 2016, the SRT has been in service on the Gmunden Tramway since 2018. This fully electric tram can achieve a maximum speed of 70kph and has a passenger carrying capacity of 160 people - It's a real fan favourite!