City Transport Simulator: GT8N Mannheim
The GT8N is a renovation of the GT6, having been equipped with a low-floor middle section and converted to eight-axles trams in the 1990s. Well-regarded for its reliability, the GT8N has been seen in many cities outside of Mannheim, including Lodz in Poland, and Helsinki in Finland.