Discover one of Japan's most iconic districts with “Shops of Shibuya” created by community creator ‘Stop it D’. This Content Creator Pack brings the broad selection of the area to your city, with sleek storefronts, bustling boulevards, and tucked-away sidestreets known only to locals and fashion-forward visitors. Featuring a mix of low and high-density commercial buildings, unique buildings, and parks, this pack captures the energy of a trendy fashion district. ‘Shops of Shibuya’ includes: ▪ 3 Unique Buildings ▪ 2 Parks ▪ 27 Low Density Commercial growables ▪ 27 High Density Commercial growables This pack can be bought as part of the ‘Shops of Shibuya Bundle’ containing ‘Shops of Shibuya’, ‘Map Pack 4’, and ‘Harumi Nights FM’.