Chromatic Costumes for Dungeon Defenders Awakened
Become a walking rave with these strobing RGB colors. This set unlocks all items through the Transmog UI accessible in the tavern through the Blacksmith or Escape Menu (you will not see these items in your inventory) and includes: - Apprentice's Chromatic Colors - Squire's Chromatic Armor - Huntress's Chromatic Garb - Monk's Chromatic Tunic - Series EV-A's Chromatic Gear - Warden's Chromatic Flora - Rogue's Chromatic Shroud Dazzle and entrance your enemies as you dance through the battlefield!