Boxville 2 Demo
Boxville 2, from Triomatica Games, is the next part of an adventure game about cans living in a box city. Two can friends had an important job from the mayor to set up fireworks for the city's celebration. But due to a mistake, the fireworks went off wrong, causing chaos in the city. Worse, one of the friends went missing. Now, the main character, a red can, has to explore different areas and secret spots in Boxville and even travel outside the city to fix everything and find his friend.