Block Puzzle Jewels Classic
🌟Block Puzzle🌟 Fill up the grid with jewel blocks to get a high score! It is a simple, classic puzzle game that can be enjoyed by everyone in the family! 💡HOW TO PLAY💡 1. Simply drag the given blocks and put them into the grid. 2. Remove the blocks by making full horizontal or vertical lines. 3. Try to remove multiple lines at a time to get higher score!