Autobahn Police Simulator 3 - Speed Trap
CATCH SPEEDERS WITH CUTTING-EDGE TECHNOLOGY – THE SPEED TRAP IS HERE! With the Speed Trap DLC for Autobahn Police Simulator 3, you gain a powerful new tool for traffic enforcement. Equip your police van with advanced radar technology and send a clear message to reckless drivers. Choose tactical positions along the Autobahn, monitor traffic discreetly, and gather solid evidence of speeding violations. Whether during heavy rush hour or on near-empty highways at night – no speeder will escape your watchful eye. Afterwards, review the captured photos, document the offenses, and ensure that penalties are issued. This way, you increase road safety and bring even more order to the daily life of the Autobahn police. FEATURES: - New equipment feature: the speed trap for your police van - Realistic monitoring of speeding violations - Tactical placement at different locations along the Autobahn - Review of photo evidence and consistent penalty enforcement - Even more variety in your daily police work Make the Autobahn a safer place – with the Speed Trap DLC, every speeder gets caught!