Autobahn Police Simulator 3 - Police Motorcycle
EXPERIENCE THE AUTOBAHN ACTION UP CLOSE – ON TWO WHEELS! With the Police Motorcycle DLC for Autobahn Police Simulator 3, your station gains a brand-new deployment option: the fast and agile police motorcycle. This opens up entirely new ways to enforce law and safety on the Autobahn. Leave the windshield behind and feel the rush of the wind as you dive into high-speed pursuits or keep traffic under control with precision. Thanks to its high speed and outstanding maneuverability, you’ll be prepared for any situation – whether it’s catching reckless drivers, reaching accident sites quickly, or navigating tight traffic with ease. The motorcycle doesn’t just add variety, it also delivers a completely new driving experience to your missions. Precise handling, more intense perspectives, and thrilling assignments ensure that no shift ever feels the same. FEATURES: - A faithfully detailed police motorcycle added to your fleet - Dynamic pursuits with a unique two-wheeled driving experience - Greater mission variety thanks to increased mobility in traffic - A new vehicle for exciting police work Get ready for the next step in your Autobahn police career – because from now on, no criminal is safe from you, even on two wheels!