Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Get blown into another dimension as you experience the gut busting fun of the KUNG FURY: STREET RAGE - from developers ‘HelloThereGames’ creators of the critically acclaimed AVICII Invector. Kung Fury : Street Rage is the very first licensed game available as an in-game cabinet alongside the 35+ other games within Arcade Paradise and you can play RIGHT NOW, updated with online leaderboards to compete against other arcade owners, and tasks / goals to accomplish within the Arcade Paradise economy! About Kung Fury : Street Rage It's 1985 and the violence is raging in the streets of Miami, it's gonna take the toughest martial artist cop and 3 hard as nails enforcers from across space AND time to clean them up! Choose Your Fighter Pick between 4 characters - each with their own abilities, playstyles and durability and start taking out the trash to get as high a score as possible! - Kung Fury : A balanced brawler with the ability to shock punch enemies and an average health pool - Hackerman : A glass cannon combination of sci-fi wizardry and high APM blasting action! - Barbarianna : Axe the real questions to charge up your fearsome firepower with a minigun - but watch for low health! - Triceracop : Extinction? Not on his watch. It's a dinosaur with a gun, LOTS of guns! And lots of health! Fight Waves Of Enemies Use intense two button arcade action to DEVASTATING bone crunching effect, easy to pick up - hard to master as the waves get faster and more diverse! Go back to the 80's Authentic retro-arcade gameplay and VHS retro aesthetics - and a synth soundtrack to beat down to provided by Swedish powerhouse electro sensations Mitch Murder and Joel Eriksson. Bring The Fury to your Arcade! Turn up the heat with KUNG FURY: STREET RAGE - available as this sweet new cabinet in Arcade Paradise DLC, with new goals, objectives and leaderboards!