The City Lights Pack Cosmetic DLC includes 21 new ornaments you can use to further flesh out your industrial cities and make them the envy of your rivals. - Includes fully functional streetlamps that give you full control over which parts of your city you want to illuminate at night. Place them stand-alone or connect them with new ornamental fencing. - Delight your citizens with a new centerpiece for your city center: a decorative pond with swan boats! - Bring joy to children of all ages with two new playgrounds. - A variety of new vendor stalls and tables allow you to build the culinary festival of your dreams.