Merciless Marksman Weapon & Skin DLC Pack
Χτυπήστε δυνατά και γρήγορα με το πακέτο DLC όπλου και εμφάνισης αμείλικτου σκοπευτή, που διαθέτει τέσσερα θανατηφόρα πυροβόλα όπλα για τον απόλυτο πόλεμο υψηλής ακρίβειας. Δεν πρέπει να λείπει από κανέναν δολοφόνο που σέβεται τον εαυτό του... υποθέτοντας ότι θέλει να αντέξει περισσότερο από πέντε λεπτά. Περιλαμβάνονται: - Σκοπευτικό τουφέκι HJ 7.62 - Ένα σπάνιο αλλά εξαιρετικό σκοπευτικό τουφέκι που προσφέρεται για σκόπευση ακριβείας με υψηλή σταθερότητα και χαμηλό ρυθμό κατανάλωσης αντοχής. Αν και είναι διαθέσιμα στη μαύρη αγορά της Σιβηρίας, τα όπλα αυτά σύντομα θα κάνουν φτερά, οπότε δράστε γρήγορα... και πυροβολήστε πιο γρήγορα. - Τουφέκι σκοπευτή Hub-93 - Αυτή η έκδοση του τυπικού κινεζικού τουφεκίου σκοπευτή είναι ένα ημιαυτόματο όπλο εξόντωσης και έχει το γρηγορότερο ζουμ από κάθε τουφέκι στο παιχνίδι. Κάντε κάθε δευτερόλεπτο να μετράει. - Πιστόλι Sturm Military 45 - Ένα ημι-αυτόματο πιστόλι από πολυμερές, το οποίο χρησιμοποιεί ένα προτεντωμένο σύστημα πυροδότησης. Με απλά λόγια, η μικρή ανάκρουση και η γρήγορη ευθυγράμμιση της όρασης το καθιστούν τον ιδανικό σύντροφο σε μάχες μικρής εμβέλειας. Μην φύγετε από το σπίτι χωρίς αυτό. - Πιστόλι P5Q Steel - Κατασκευάστηκε για την επιβολή του νόμου και τις δυνάμεις ασφαλείας. Η απαράμιλλη κινητικότητα αυτού του πλαϊνού όπλου επιτρέπει γρήγορους ελιγμούς στο πεδίο της μάχης. Γίνετε ο πολεμιστής-φάντασμα. *Απαιτείται το βασικό παιχνίδι Sniper Ghost Warrior Contracts. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε λειτουργία για πολλούς παίκτες.